پ نه پ
...جوان 2...
شنبه 17 فروردين 1392برچسب:پ نه پ, :: 19:45 :: نويسنده : ...

11.    سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودم، نوبتم شده. آقای نونوا میگه نون می خوای ؟
میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم قطار بازی می کنم.

12.    حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال پارچ آب رو برداشتم آب بخورم.
خواهرم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم

13.    داشتم تلویزیون میدیدم.
بعد خواهرم اومده کانال رو عوض کرده به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!

14.    رفتم پیژامه رو از کمد برداشتم پوشیدم. داداشم میگه از تو کمد برداشتی؟
می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ گذاشته بودم تو یخچال، تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

15.    به دوستم میگم چه خوب می‌شه اگه جور شه واسه جامِ جهانی‌ بتونیم بریم برزیل، میگه بریم بازیها رو ببینیم؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیوید ویا داره خداحافظی می‌کنه، اسپانیا مهاجمِ خوب می‌خواد…!!!

16.    داداشم میخواد ببینه چند كیلوه ، میگه برم رو ترازو ؟!
میگم : پَــ نَــ پَــ كلیك راست كن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند كیلویی !!!

17.    رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟
میگم پَــ نَــ پَــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم

18.    با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی میفروشه؛ نوبت ما که میشه فروشنده میگه:شمام عسل میخواین!؟ ،
 پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم

19.    خونمون رو عوض کردیم به بابام میگم کی واسه خونه خط میگیری؟
میگه خط تلفن؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم

20.    توی گرما رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید. فروشنده میگه خنک باشه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 18904
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Online User